У другому випуску четвертого сезону подкасту “Дофамін для освіти” керівниця ГО “Смарт освіта” Галина Титиш поговорила з Владиславом Штегельським, вчителем історії, автором та керівником проєкту MentorMe. Разом із командою вчителів Владислав надає безплатну менторську допомогу студентам 3–4 курсів педагогічних університетів і тим вчителям, які лише входять у професію. Тож у подкасті говорили про молодих українських педагогів – їхню мотивацію, проблеми та радощі.
- 2:28 Які проблеми є у молодих учителів (окрім зарплат)?
- 9:07 Що в Україні з програмами наставництва / інтернатури?
- 12:40 Університетська теорія VS вчительська реальність – про адаптивність та підтримку
- 15:58 Владислав про свої перші уроки в ролі вчителя
- 18:20 Про взаємодію університетів і шкіл та дуальне навчання
- 26:48 Що мотивує молодого вчителя йти працювати в школу?
- 30:03 А що з молодими вчителями у світі?
- 39:17 Як заохотити учителів залишатися в професії?
- 46:58 Комунікація з батьками – те, чого в університеті не вчать
- 49:22 Чому підтримка колег – це надважливо
Сторінка подкасту: https://edutalks.nus.org.ua/
Подкаст створений за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.